Sunday, September 5, 2010

Camat Ari Rayer

OMG.. Dah lagi sejam nak bertolak ni, baru perasan...

Charger laptop tertinggal kat UM.. GOOD!!

Nasib baik aku ada notebook, make harap sempat la transfer sume data dari laptop ke dalam notebook tu. Tak siap kang aseimen kang menangis aku di hari raye nanti.. hehe..

Selama ni hari raya memang tak best pon, bagi aku la. Tapi mungkin seronok bagi orang lain, maka, aku tak mahu mementingkan diri sendiri, jadi aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raye Aidilfitri maaf zahir dan batin. Salah silapku harap diampun.. maaf yek? :)

Lemang, dodol, ketupat, rendang, wajik, serunding, cincau, paprik, sup gearbox sume tu sila bungkus dan poskan ke rumah aku yer.. Sorrylah, aku tau juadah raya pon dari internet, dan sumber2 lisan. Kalau ade makanan yang tak sepatutnye tu, lantak aku la ok?

Ramadhan masih bersama kita, meskipun aku rasa berat nak tinggalkan.. Banyak perkara yang berlaku bulan Ramadhan yang diberkati ni. Ramadhan Al-Mubarak.... Mubaroque.... eh, bunyi cam same!

Lagipun rasa cam seronoklah raya tahun ni.


~Pengisian rohani yang cukup cantik..

Selamat Pulang! Berhati2 di jalan raya, jalan keretapi dan jalan udara jugak~! :)

No comments: