Thursday, June 2, 2011

Haaaa.....fuhhhhhhhh!!!!

Gila ah berhabuk blog aku nih. haha.

You all pernah dengar istilah warm warm chicken shit? Ah, istilah ni sesuai ditujukan kepada aku sekarang ni. Aku sangat bercita-cita tinggi, nak buat itu, nak buat ini. Nak buat bisnes, nak 6 pax abs, nak belajar bahasa korea, nak siapkan thesis, dan semua cita-cita(angan-angan) tu terbit semasa aku sedang baring2 atas katil. Dan, aku terus berada atas katil, tak da perubahan.




Kononnya sebulan ni nak siapkan proposal thesis, pasal bulan depan dah nak pergi Korea buat fieldwork. Haram, proper tajuk pun tak cari lagi. Hihihi.. duduk rumah memang macam ni lah, seakan ada satu butang "mode relax" yang membuatkan aku sentiasa rasa relax. Kalau kat kampus, haramlah aku nak relax atas katil macam ni. Terbang sana sini.

ah, rindunya nak balik kampus. cepatlah cuti habis.

eh, nanti lagi cepat aku habis belajar. damn.

2 comments:

Anonymous said...

salam alayk.

At last, ur dreams come true. seronok jejak kaki kat negara org kan? best luck in ur future. dgr citer dh jd presiden. good for u. =)

MuBaroque said...

waalaikumsalam.

terima kasih.. rezeki, alhamdulillah..

dengar citer dah kerja masyuk.. alhamdulillah.. all the best.. :)