Saturday, August 28, 2010

Daything

Apekah daything?

Dating?

Salah.

Benda hari.

......................................



Aku taklah berapa suka jadi bendahari ni. Sebab aku tak suka simpan duit...yang bukan aku punya. Rase macam berhutang pulak. Seluk wallet, perghhh.. beratus2 hengget. Tapi tu duit Ben, duit Pramilla, duit Kamsiah, duit Jessica dan lain2.

Yang aku pasti, mereka sangat menyesal mengundi aku jadi bendahari. Meeting kali kedua je aku dah tukar mode ceti yang takkan berganjak dari depan muka kau selagi kau tak bayar yuran waktu tu jugak. SAPE SURUH UNDI??!! PADAN MUKE!!

Aku rasa dah terpakai duit ni sikit. Sebahagian untuk duit banner, RM 50. Balance dalam wallet aku sekarang ada sekarang ialah..

RM 241.

Jumalah sepatutnya ada ialah.

RM 270.

RM270-RM50(Banner)= 220

Makanya.. duit yang bebenor milik aku hanyelah RM21. perghhh..

Cutiraya 4 September, hari ni 29 Ogos. Jadi ada...(*kira guna jari)..ada 6 hari!!

Jadi aku sedang memikirkan strategi membajet duit untuk 6 hari dengan 21 hengget. Dont worry, aku terer. Dah biasa dah.. Haha.. Lepas raya, perlu bukak rancangan kewangan yang baru. Ada misi yang tak terlaksana nih. waaaaaaaahahahaha.....

No comments: