Thursday, December 31, 2009

Tahun ni aku berazam untuk..

Ape azam? tiap2 tahun pun same. Azam hanye pade setiap tahun. Cuba jadik macam aku.

Azam nak study lebih kuat bila tak dapat jawab soalan exam.

Azam nak bela rambut takmau gunting2 macam Akhil Hayy bila mamak gunting rambut aku macam gaye bapuk.

Azam nak carik amoi setiap kali aku pergi Bukit Bintang.

Azam nak kumpul duit, ikat perut, bila bayar RM5 untuk sepinggan nasik lauk ayam dengan sayur.

Ah, lagi satu, aku tak sambut ye tahun baru. Aku lebih suka tidor atau lepak di rumah. Tak ada apa yang senonoh yang perlu aku sambutkan. Korang macam tak faham pulak tahun baru tu sambut tentang apa..

2 comments:

Dina Hasbulah said...

lg best lepak cm biasa ngn kawan kawan je. takpon dok dpn laptop. haha

picco said...

xbes2 cri amoi