Monday, December 21, 2009

Nak jadi jutawan? Tengah tidor pon dapat duit? Klik dekat saye.

Ouh, begitu mudah kau berbicara pasal duit. Kau ingat duit tu boleh jatuh dari langit macam hujan? Dalam cerita Cloudy tu lainlah, itu pun jatuh makanan(best jugak, boleh bukak kedai jual pasemboq).

Tapi bayangkan kalau pasemboq yang jatuh dari langit, aku tak tau la cara macammane dia akan jatuh, pasal biasanya pasemboq tu disediakan dalam pinggan, berkuah pulak tu. Rojak jatuh dari lngit, mak aih, bersepah..

HUmm, jap, korang tau ke tak pasemboq tu macammane rupenye? Kang aku cerita-cerita ni macam syok sendiri pulak..

.. ni haa..




Kredit kepada kak diang dan mat gebdebuk

Hai kawan, tiada apa yang senang nak dapat duit ni, sedangkan sekarang nakkencing pon kena bayar.

Iklan kat internet tu ada yang betul, ada yang tak.. Kalau rasa waspada, tak payah la join. Ingat yer, tiada yang mudah di dunia ni selain menguyah pasemboq.