Sunday, September 6, 2009

Bam Man Merempit


Minggu yang agak tegang, padat dan mantap.

Assignment tatabahasa aku dah menampakkan progress, begitu juga susastera. Tamadun masih belum start, aduiyai.

Aku ade dalam seminggu setengah je untuk menyiapkan segala-galanya. Haha, padan muka aku jugak. first time buat assignment dalam hidop. Orang dah bagi masa 14 minggu, aku nak 2 minggu. Bongoks tol.

Kak Ruqaiya, sorry pasal tak dapat join ceramah hari sabtu tu, saye penat dan banyak kerja pulak tu. Saye melepak kat meja tu untuk relax sekejap je.. hehe..

Terpakse ponteng terawikh untuk siapkan kerja. Harap-harap Prabkirat tak suruh aku pasang bendera lagi mase-mase camni. aku dah tak ada masa oi.

Member-member di luar sana janganlah mengada-ngada nak kata aku sombong yerk, sedangkan family aku sendiri pun aku susah nak contact, apetah lagi korang. Tolong fahami keadaan aku.

menulis penjelasan.

No comments: