Monday, June 15, 2009

Di Kala Aku makan burger, aku dapat tahu..

Hari ni Selasa, lagi 3 hari dah Jumaat. Wah.. takot aku..

Bukan aku takut pasal ada semayang Jumaat,giler ke, ko ingat aku saitan??
, tapi pasal Jumaat ni result UPU aku keluar. Haih. Kegementaran menusuk rawan lututku.

Untuk pengetahuan kalian, dah 3 kali aku kena reject masuk universiti. Bukan sekali. Pasal aku bodh sungguh mase dulu. Sekarang dah pandai skit. Berkat minum Anmum Essential. Thank you uncle Aznil.

Ini la list ape yang aku mintak itu hari..


Pilihan 1: MA17 PENGAJIAN MELAYU (UM)
Pilihan 2: MA00 SASTERA (UM)
Pilihan 3: KA15 SAINS SOSIAL (HUBUNGAN ANTARABANGSA) (UKM)
Pilihan 4: KA17 SASTERA (PERSURATAN MELAYU) (UKM)
Pilihan 5: KB06 SASTERA (PENGAJIAN BAHASA MELAYU) (UKM)
Pilihan 6: PB03 BACELOR SASTERA (BAHASA & LINGUISTIK MELAYU) (UPM)

Kenapa Universiti Malaya first choice?

pasal aku gila..

p/s: doakan aku dapat masuk universiti.. huhu.. dah sangap dah ni nak carik awek sambung belajar..

4 comments:

fyka said...

err..atok minat sastera ka?
nk jd dato a.samad said ea?
haha

MuBaroque said...

mane de.. atok nak jadik najib..

x. said...

moga kau berjaya muba.
:)

Aku Diraf said...

keh keh keh... pasnie leh join politik... mula2 YB... pastu EXCO... pastu cr awek... scandal and bomb C4!!! kekekekeke baru leh jd PM... huahahhaa