Thursday, May 7, 2009

Dek Pasir

Macho aku dah hilang dek motor aku terjatuh depan trafik light di The Walk, depan bangunan PGRM. Aku tak jatuh, motor je yang jatuh. Pasal aku sempat lompat dari motor. Hebat kan aku? Pengaruh Kamen Rider punya pasal la nih.

Punca aku jatuh tu, pasal jalan berpasir. Aku brek atas pasir rupenya, ye lah, masa tu lampu merah. Merah untuk berhenti. Faham?

Aku tak cedera apa2 masa motor jatuh, tapi aku cedera bila tengah mengangkat motor. Hampeh betul. Kaki aku terkena enjin. PsTTTT... dah melecur tahap ke 2.

Kesian aku, dah la pakai hensem2 dengan helmet fullfacenya, suit racingnye, moto besar, last2 terbalik dek pasir.

Bunuh aku.

2 comments:

Tyra Ahmad said...

yeah,aku da lihat tmpt kejadian.
kejadian melecur tu jer.
ohohoh!
jgn cocok!
arghh!
ngeri~~

Aku Diraf said...

hahahaha...best siot motor kamen rider bercalar... baiklah...