Saturday, March 28, 2009

Hari Bumi

Aku pergi pasar malam, bila dah sampai kat rumah je, rumah aku dah gelap?????

oh, dah 8.40 rupenye. Lame jugak aku merayau kat pasar malam tu ek. Pasar malam tadi pelik, ramai sangat amoi pandang kat aku lame2. Hensem ke aku? Leng chai ke aku? Atau bulu hidung aku terkeluar? aku pun tak tahu..

Agak susah la jugak aku nak makan Yong Tau foo dalam gelap. Tak nampak ape yang aku suap dalam mulut. Suka tak suka aku bedal je. (aku tak suka fishball). Biasenye aku makan wantan dgn kueytiow jer. The rest kakak aku yang makan. Eh, korang ade tanye ke?? hehe..

dalam pukul 9.15, aku mintak izin ngan bapak aku nak pegi studio. (biasenye aku maen redah je keluar). Alasan aku, pasal nak tgk suasana KL dalam gelap. Adoi, nasib baik lepas, tapi bapak aku bagi syarat. Balik rumah nanti kene bagi dia alamat studio tu.. adoi.. bapak aku tak pecayekan aku ke ape.. muke aku ni muke studio.. mane de muke clubbing..

ape2 pon, ni gambar yang aku amik tadi.



hmm.... erk???

.
.
maaf, aku tak amik gambar pape pon malam tadi...


p/s: sebenarnye henpon aku takleh berfungsi dgn elok dalam gelap.

No comments: